Ce trebuie sa faceti pentru a returna un produs cu restituirea pretului platit ?
- Este necesar sa trimiteti o declaratie fara echivoc despre intentia de renuntare la contract (la cumparare), de exemplu la adresa e-mail "retur@laptop-xtk.ro" cu subiectul "Retur cu restituire pentru comanda [introduceti numarul comenzii aici]", in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului.
- In e-mailul propriu zis mai trebuie sa treceti numele titularului de cont si contul IBAN. Nu trebuie sa precizati un motiv. Este recomandat sa adaugati si numarul comenzii si/sau cel de factura pentru o identificare mai rapida (si implicit o plata mai rapida a banilor returnati).
- In colet includeti factura de achizitie (sau o copie a acesteia), o hartie cu datele DVS de contact (nume, telefon), produsul de returnat si toate accesoriile livrate (daca exista). Returnati coletul doar prin curier (inclusiv Prioripost). Suntem in imposibilitatea de a ridica coletele care ajung la oficiul postal local, acestea vor fi returnate catre DVS, dupa termenul de pastrare.
- De asemena, puteti trimite declaratia de renuntare, prin posta, la sediul firmei noastre. Va puteti folosi, optional, de formularul de mai jos:
Model de formular de retragere (folosirea lui nu este obligatorie)
Către Next Level In Travel SRL, ŞOS. PIPERA, NR.61, BL.3, SC.2, ET.7, AP.155 SECTOR 2, BUCURESTI, TEL. 0772 052 892:
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri:
—
Comandate la data (1)/primite la data (1)
—
Numar comanda(2)/numar factura(2)
—
Numele consumatorului
—
Adresa consumatorului
—
Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
—
Data
(1) A se elimina mențiunea inutilă, după caz.
(2) Optional dar recomandat
- Asigurati-va ca produsul returnat este in aceeasi stare in care l-ati primit, in caz contrar se pot aplica penalitati, in cuantum comunicat ulterior primirii coletului retur, in scopul readucerii la conformitate (la starea de produs nou) sau se poate refuza returul (exemplu - display spart sau cu urme de zgarieturi, alimentator cu urme evidente de folosire). Legea da dreptul consumatorilor sa faca testarea unui produs achizitionat online, la sediul acestora, dar fara sa modifice starea in care produsul este, mai mult decat este necesar unei testari concludente. Daca, de exemplu, ati dat jos folia unui display pentru a testa ca este conform asteptarilor DVS, va rugam sa o reaplicati si sa nu lasati urme de montaj pe el. Pentru detalii suplimentare va rugam sa consultati: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?qid=1403168186965&uri=CELEX:32011L0083#d1e265-84-1
- ATENTIE! Este de recomandat sa trimiteti coletul retur cat mai bine ambalat si cu optiunea de deschidere colet, deoarece coletele cu urme de deteriorare si fara posibilitatea de a verifica continutul vor fi respinse. Nu ne asumam riscul primirii unor retururi deteriorate la transport. In acest caz va trebuie sa-l retrimiteti, ambalat corespunzator.
Ce trebuie sa faceti pentru a schimba un produs comandat gresit?
Uneori, in urma unei comenzi gresite, veti avea nevoie de schimbarea produsului cu unul corect. Va intelegem situatia si suntem aici ca sa va ajutam. In cazul in care doriti sa corectam o comanda plasata gresit, produsul se poate schimba cu produsul corect, in limita stocului disponibil sau se aduce produsul corect, la comanda. Veti acoperi cheltuielile de transport ocazionate de schimbarea produsului.
- Dupa ce lamurim (de preferat cu ajutorul unor poze) ce produs aveti, de fapt, nevoie, este necesar sa trimiteti un e-mail la retur@laptop-xtk.ro cu subiectul "Schimb comanda [aici introduceti numar comanda]" precizand exact ce produs aveti nevoie.
- In colet includeti factura de achizitie (sau o copie a acesteia), o hartie cu datele DVS de contact (in caz ca se pierd de pe colet), produsul de returnat si toate accesoriile livrate (daca exista). Asigurati-va ca produsul este in aceeasi stare in care l-ati primit, in caz contrar se pot aplica penalitati in scopul readucerii la conformitate (la starea de produs nou) sau se poate refuza returul (exemplu: alimentator cu urme evidente de folosire). Legea da dreptul consumatorilor sa faca testarea produselor achizitionate online, dar fara sa afecteze starea in care acesta este, mai mult decat este necesar unei testari concludente.
- ATENTIE! Este de recomandat sa trimiteti coletul retur cat mai bine ambalat si cu optiunea de deschidere colet, deoarece coletele cu urme de deteriorare si fara posibilitatea de a verifica continutul vor fi respinse. Nu ne asumam riscul primirii unor retururi deteriorate la transport. In acest caz va trebuie sa-l retrimiteti, dupa ce v-ati asigurat ca nu s-a deteriorat la transportul si i-ati schimbat ambalajul.